SimsSandra

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Sandra - 13 juni 2012 20:15

Yes, yes, yes! NU står det skrivet, The Sims 3 Supernatural blir nästa expansion!





Och här kommer en video ... x3 



Och alla varelser! Till skillnad från dom andra expansionerna så kommer det inte bara en varelse, utan fem!


Häxor och trollkarlar!

Ja, lite trolldom får du ju om du köper premiumsaker från temat magi, men kristallkulor, voododockor, magiska kittlar och trolldomsböcker var inte tillräkligt för alla omättade simmare; det var ju häxor och trollkarlar det skulle va!


Varulvar!     

Många bad och bönade för att det skulle bli varulvar, men ännu fler för att det skulle bli enhörningar i The Sims 3 Djurliv. Men inte skulle alla varulvar lämnas utanför - här kommer dom! Men dom verkade påminna om djur - i videon ser man ju en varulv som river sönder en soffa!


 

Älvor!

Wow, det här var coolt! Fast vad man såg på videon så verkade det som att det var häxor med vingar - dom kunde flyga och göra busiga små trollformler. Fast det är ju så älvor är! ;) Eller, man hoppas ju att dom kan flyga, man vet ju aldrig vad EA hittar på. Dom har ju ljugit rejält med sina reklam filmer, men nja, jag tror inte dom luras med att flyga. Fast kanske flyger man inte högt i det blå, utan bara några centimeter ovanför marken. Jag kommer i alla fall inte bli chockad om det är så!


 

Zombies! 

Ok, det här vet jag faktiskt inte om jag gillar ett dugg! Jag har nog aldrig vart sån som bara "wow nu kommer en flock gröna, skitläskiga zombies och tänder eld på mitt hus för att sen äta av min halv döda kropp! Fett coolt! Bäst att spola lite eftersom dom går så långsamt ...". Nej jag är snarare en som säger "EN ZOMBIE!!! PAUS PAUS! PAUSA DÅ!!!" följt av en liten hjärtattack. Förr, när jag spelade sims 2 och var kanske 7 år, stängde jag av mitt spel och gjorde en ny familj varje gång det kom en tjuv. Men nu gör jag ju inte så, eftersom jag är 3 (i december 4) år äldre. Men om det skulle komma en zombie ...?  


 

Vampyrer?

Stopp stopp, hur tänker ni nu EA? Vampyrer finns väl redan? I alla fall vad vi kvällsnöjenspelare vet! Dessutom är våra liite snyggare, i alla fall om man tänker på ÖGONBRYNEN!

Fast det kanske är förbättrade vampyrer på andra sätt? T.ex kanske man inte behöver vara kompis  med offret innan man suger blod från det? Kanske kan man vara fladdermus? Det skulle vara toppen i alla fall det första!    


Jag vet ju inte så mycket om expansionen, men min kommentar just nu blir: Läskig men innehållsrik! Det verkar ju som det kommer komma 5 nya varelser (4, egentligen) vilket blir mycket när det vanligtvis brukar komma en! Fast frågan är ju om det kommer nåt mer än bara varelser? Kläder och möbler är jag ju nästan helt säker på att det kommer, men annars? Om man inte vill vara nån av dessa varelser är det nog helt onödigt att köpa!  

Sul sul!


Vad roligt att du har hittat min blogg! Jag som driver bloggen heter Sandra och är elva år. Bloggen handlar - som du kanske ser - om sims som jag har spelat sen vintern 2008 när jag fick sims 2 med jultidningarna.

Jag på Sims3.com

Bli gärna än med mig på sims3.com! Där heter jag Vetre98

 

vetre98

Sandra Svarar

Ställ så många frågor du vill, jag blir bara glad! Men tänk på att:

 

-Frågor som "Kan du kolla på min blogg?" tas bort.

-Jag har en PC dator och vet ingenting om Mac.

-Sök i sök rutan innan du frågar. 

-Skicka bara frågor om sims. Inget löjligt. 

-Om det är utanför sims så får du gärna berätta om du har en Mac-dator eller PC-dator.

33 besvarade frågor

Länkar

Kommentarregler

Jag blir jätteglad av kommentarer, så kommentera så mycket du vill! Men tänk på att:

  

-Reklam tas bort så fort som möjligt, så det är bättre att du skriver vad du tycker om själva inlägget och hoppas att någon klickar på dig då. 

-Jag tål kritik, men andra läsare kanske inte gör det. Så om du blir sugen att kritisera nånting, så kritisera mig och inte mina läsare, tack. 

-Skicka bara samma sak 1 gång,  tjata inte. Jag blir förståss inte arg om du råkar skicka dubletter, men tjat är inget för mig. 

Omröstning

På vilken sida tycker du jag ska ha menyavdelningen?
 Vänster
 Höger

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards