SimsSandra

Alla inlägg under september 2012

Av Sandra - 30 september 2012 12:30









Maxis har ordnat en livsändning den 9 oktober, där dom ska ha tittar på kommande spel till The Sims 3 och SimCity, tillkännagivanden, utlottning och mycket mer! Livesändningen håller på från klockan 6 till 7, och kanske bekräftar dom något nytt EP/PP på livesändningen ...? Det går ju rätt så många rykten om kommande spel just nu och dom pratar om tillkännagivanden på Maxis facebooksida, så vem vet?







 

Av Sandra - 27 september 2012 20:46

I The sims 3 Övernaturligt följer det med en hel del nya nallebjörnar till barnen, alla inspererade av varelserna i the sims 3s olika expansioner!


 

Från vänster: Gosig mysbjörn (som också fick vara med), Ande, Häxa, Låtsaskompis, Mumie, Robo-BjörnBot (SimBot), Vampyr, Varulv och Älva.

 

Småbarn kan leka med nallarna precis som med vanliga nallebjörnar, och blir, precis som med vanliga nallebjörnar, underhållna av att göra det.


 

Älvbarn kramar Älvnalle.


 

Småbarn leker med Låtsaskompisnalle.


Vad tycker u om dom olika nallarna?


Av Sandra - 26 september 2012 18:11

"Anamma det Övernaturliga, spela The sims 3 Övernaturligt!" Bara en sak att säga; det tänker jag göra! 


 

Bara så ni vet brukar mitt hår va finare ... men det blåste ute säger vi. xP

 

Tänkte skriva ett lite intressantare inlägg idag, men nu tror jag inte jag ... hrm ... hinner ... 

Av Sandra - 25 september 2012 15:00

Jag vaknar kl 6 varje vardag men har ändå jättebråttom att ta mig till skolan kl 8 = ingen tid för bloggning.

När jag slutar skolan runt kl 3 får jag inte sitta vid datorn förns mamma eller pappa kommer hem vid 5 eller 6 och jag är ändå upptagen med kompisar, läxor eller pandasaker (vill hemskt gärna ha en ny mobil) då vilket = ingen tid gör bloggning. 

Nej, det är först vid kl 7 som jag kan sätta mig vid datorn och skriva ett inlägg, och då blir det klart rund halv 9 , och då kan jag förstå om ni inte tittar in och kollar om jag har skrivit nått. Skulle det inte vara bättre om ni kunde läsa på bloggen direkt efter skolan (eller jobbet) istället ...? Om ni frågar mig: Mycket bättre! 

Så kort sagt ska jag försöka tidsinställa inlägg till den tiden ni kommer hem. Så skriv vilken tid du skulle vilja läsa SimsSandra! Tills någon skriver en tidigare tid så kommer jag att tidsinställa alla inläggen till kl 3 då jag slutar (ungefär). Så kommentera eran läsartid! 

 

 

Bild på ekorren Makaron från mitt spel. :D

Av Sandra - 24 september 2012 20:17

Sara på SimsDeluxe har ordnat en tävling på sin blogg och jag blev hemskt sugen att vara med pga hennes fantastiska priser! (Läs mer om hennes tävling här). Sen är det ju så roligt att tävla också. ^^ I vilket fall! Tävlingen gick ut på att man skulle fota det man kom och tänka på när man tänkte på SimsDeluxe. Det här var det jag kom att tänka på:


 


En sofsig tant som står på ett "coolt" sätt med en betjänt och minst en fontän i bakrunden! xD För 'Deluxe' betyder väl mycket lyx ... eller nått ... tror jag ... Hur som helst! Bilden tog rätt så lång tid att göra ... särkillt med tanke på att mitt spel krachade i mellan åt. 


Vill ni skicka in ett bidrag till hennes tävling så kan ni förstås göra det här. :)

Av Sandra - 23 september 2012 14:45

Det kan ju vara rätt så svårt att hitta bra nedladdningssidor till sims, så om jag då ska berätta om en bra sida så säger jag direkt All About Style!


                                         


Alla dessa och många fler hittar du här. :)  


Och nu när jag ändå kom på nånting att skriva om måste jag säga förlåt för att jag inte har bloggat på en hel vecka, trodde det bara hade gått ... högst 3 dar! xP Men nu när jag har beställt Övernaturligt  så kommer jag ju ha massor att skriva om. Det blev inget Sovrum & Badrum För att det fungerade inte att beställa. BLIR SÅ ARG! ASDFGHJK

D:<  Men 1000 simpoints blev det i alla fall, och det ska jag köpa mig nåt fint för. ;3  


Hoppas ni fortfarande läser läsare!

Av Sandra - 17 september 2012 19:43

Nu har jag laddat upp en ny familj på exchange! Den består av syskonen Mira, Jonna och Samantha. 


  

När Mira, Jonna och Samanthas föräldrar dog släpade Jonna med sina yngre systrar till storstaden för att upfylla sin dröm om att bli en stor sångerska. Fast det visade sig vara ett stort hinder att ha två småsyskon att ta hand om ...

 


Ladda ner! 


   

                     Jonna Odair                                      Mira Odair      

     

                   Samantha Odair

 

Klicka på bilderna för att ladda ner! Det kan hända att Samantha och Mira ensamma är lite annorlunda än om du tar dom tillsammans. För småsyskonen laddade jag upp innan jag började köra, men familjen laddade jag upp efter några simsdagar, bara så ni vet. Det gäller inte Jonna. 


Nu var jag duktig! För scrollar du ner hittar du ett jätteointressant inlägg! Men trotts det är det två inlägg, eller hur? ;) 

Av Sandra - 17 september 2012 19:08

1. Jag kommer inte att publicera nån del av Önskebrunnen, den här serien läggs ner. Delarna kommer bli svåra att göra och inte alls roliga. Men kanske kommer det en annan historie istället, jag har en idè på g. 


2. Jag har bestämt mig, och det blir Sovrum och Badrum som jag köper med Övernaturligt! Om ni vill gör jag en recension om spelet, trotts att det är rätt så gammalt. Ni bestämmer! :) 

 

3. Jag älskar er läsare som kommenterar och kommenterar. Fortsätt så! ♥ 

 

4. Upptaderingen suger, jag vet, jag vet. Men ingen blir lycklig om jag skriver ett långt åjagmåstebättramigochgeenmassatommalöften-inlägg. Men jag ska nog bättra mig!

 

 

Bildlöst inlägg? Nope. ;) 

Sul sul!


Vad roligt att du har hittat min blogg! Jag som driver bloggen heter Sandra och är elva år. Bloggen handlar - som du kanske ser - om sims som jag har spelat sen vintern 2008 när jag fick sims 2 med jultidningarna.

Jag på Sims3.com

Bli gärna än med mig på sims3.com! Där heter jag Vetre98

 

vetre98

Sandra Svarar

Ställ så många frågor du vill, jag blir bara glad! Men tänk på att:

 

-Frågor som "Kan du kolla på min blogg?" tas bort.

-Jag har en PC dator och vet ingenting om Mac.

-Sök i sök rutan innan du frågar. 

-Skicka bara frågor om sims. Inget löjligt. 

-Om det är utanför sims så får du gärna berätta om du har en Mac-dator eller PC-dator.

33 besvarade frågor

Länkar

Kommentarregler

Jag blir jätteglad av kommentarer, så kommentera så mycket du vill! Men tänk på att:

  

-Reklam tas bort så fort som möjligt, så det är bättre att du skriver vad du tycker om själva inlägget och hoppas att någon klickar på dig då. 

-Jag tål kritik, men andra läsare kanske inte gör det. Så om du blir sugen att kritisera nånting, så kritisera mig och inte mina läsare, tack. 

-Skicka bara samma sak 1 gång,  tjata inte. Jag blir förståss inte arg om du råkar skicka dubletter, men tjat är inget för mig. 

Omröstning

På vilken sida tycker du jag ska ha menyavdelningen?
 Vänster
 Höger

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards