SimsSandra

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Sandra - 11 december 2012 06:00

Det belönar Konkurrenskraftig Eater.png Tävlingsätare - Det bottenlösa hålet i din sims mage ger ett över tag mot andra i ätartävlingar. Tävlingsätare blir aldrig illamående eller eller proppfulla under dessa tävlingar. Kostar 5000 Livslånglycka-poäng.


 



Lt belönar Festival Frequenter.pngFestivalstammis - Festivalstammisar vet hur man får ut det mesta av festivaler. Din sim kommer vinna fler festivalbiljetter och får rabatter i marknadsstånd, ansiktsmålningsstånd och pusstånd. Kostar 5000 poäng. 


Lt belönar Simmunity.pngSimmunitet - Du har superimmunitet  som gör att du inte blir illamående, sjuk eller allergisk. Kostar 7500 poäng.


Lt belönar immuna mot Cold.pngImmun mot kyla - Simmar som är immuna mot kyla håller sig alltid varma och sköna. Kostar 10 000 poäng.

Lt belönar immuna mot Heat.pngImmun mot hetta - Simmar som är immuna mot hetta kan få en fin solbränna utan att någonsin svedda sig. Kostar 10 000 poäng. 


Det belönar All Weather Champion.pngAllvädersmästare - En mästare under alla årstider. Din sim är en naturbegåvning i snöbollskrig och vattenballongskrig, är en skridskoåkare och snowboardåkare på av världsklass och kan bygga snögubbar, igloos och göra snöänglar i rasande fart.  Kostar 10 000 poäng. 

 

Det belönar The Cloud-inator 9000.pngMolnskapare 9000 - Molnskaparen ger dig inget mindre än kontroll över vädret (även om det är i extremt lokalt format). Mycket lättskött: Bara peka, skjut och skratta naturen rätt i ansiktet. Kostar 30 000 poäng. 

 


     

Molnskapare 9000 är alltså en manick som kan skjuta upp ett litet moln av regn eller snö 

över en annan sims huvud så den börjar springa runt på tomten i panik i en liten stund. 


Lt belönar Climatron Kontroll Unit.pngKlimatkontroll - Varje galen vetenskapsman med självaktning drömmer om det här: en maskin som kan kontrollera vädret. Vare sig du vill använda den för att förstöra världens grödor eller bara vill få vädergubben på TV att verka dum, så är Klimatkontrollen lösningen. Kostar 40 000 poäng. 

 


    

Sul sul!


Vad roligt att du har hittat min blogg! Jag som driver bloggen heter Sandra och är elva år. Bloggen handlar - som du kanske ser - om sims som jag har spelat sen vintern 2008 när jag fick sims 2 med jultidningarna.

Jag på Sims3.com

Bli gärna än med mig på sims3.com! Där heter jag Vetre98

 

vetre98

Sandra Svarar

Ställ så många frågor du vill, jag blir bara glad! Men tänk på att:

 

-Frågor som "Kan du kolla på min blogg?" tas bort.

-Jag har en PC dator och vet ingenting om Mac.

-Sök i sök rutan innan du frågar. 

-Skicka bara frågor om sims. Inget löjligt. 

-Om det är utanför sims så får du gärna berätta om du har en Mac-dator eller PC-dator.

33 besvarade frågor

Länkar

Kommentarregler

Jag blir jätteglad av kommentarer, så kommentera så mycket du vill! Men tänk på att:

  

-Reklam tas bort så fort som möjligt, så det är bättre att du skriver vad du tycker om själva inlägget och hoppas att någon klickar på dig då. 

-Jag tål kritik, men andra läsare kanske inte gör det. Så om du blir sugen att kritisera nånting, så kritisera mig och inte mina läsare, tack. 

-Skicka bara samma sak 1 gång,  tjata inte. Jag blir förståss inte arg om du råkar skicka dubletter, men tjat är inget för mig. 

Omröstning

På vilken sida tycker du jag ska ha menyavdelningen?
 Vänster
 Höger

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards