SimsSandra

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Sandra - 30 oktober 2012 17:37

En ny spel uppdatering har kommit till thesims3.coms hemsida! Och den innehåller rejält med bra saker!


Uppdateringar i grundspelet:

  • Gratulationskortsfunktionen har lagts till. Simmarna kan ta ett kort med gratulationskortsfunktionen och dela med sig av det på Sims3.com, Facebook eller Twitter.
  • Attraktionssystemet har lagts till. Det här är ett nytt romantiksystem som ger bonusar i umgänge och romantik om simmen attraheras av vissa attribut.
  • Simmarna kan nu simma i havet.
  • Trampolinen har lagts till i byggläget.
  • Ritningsverktyget har lagts till i köpläget/byggläget. Med det här verktyget kan spelaren snabbt placera ut möblerade rum.
  • Löst ett problem med spelarprofil och logg, där man fick upp en tom profil när man klickade på ett användarnamn.
  • Märken du får av att klara prestationer dyker nu upp på din Min sida hos thesims3.com.
  • Månens glöd i gränssnittet visas inte längre när man startar en spelomgång utan att ha The Sims 3 Övernaturligt installerat.
  • Uppdateringar i Destination Världen
  • Fixat ett problem där fisk som placeras i simmens katalog inte längre försvinner när simmen återvänder från en semestervärld.
  • Fixat ett problem där ljudet föll bort när simmarna lärde sig en sång.

Uppdateringar i Husdjur

  • Fixat ett problem med galoppanimering när hästen har 10 i kapplöpningsfärdighet.

Uppdateringar i I rampljuset

  • Simmar måste nu ha någon form av positiv relation innan de kan fråga andra simmar om de vill ta kort i ""Fotoautomaten Gigi"".


Uppdateringar i Övernaturligt

  • Att spara och ladda under fullmåne innan kl 18 får inte längre måncykeln att hoppa framåt.
  • Effekten ""Djurisk förändring"" upphör nu för varulvar under olika måncykelinställningar.
  • Löst ett animeringsproblem med smufflingsdansen.
  • Paddifierade simmar drabbas inte lika ofta av problem att ta sig fram när de försöker äta flugor på bänkar eller stora bord.
  • Rätt text visas när man skriver en skönlitteraturbok.
  • Älvbarn sträcks inte längre ut till vuxen storlek när de använder interaktionen ""Prata med växten"".
  • Fixat ett problem där önskan om myspys i zigenarvagnen inte uppfylldes när simmen hade myspys i zigenarvagnen.
  • Förbättrad vägsökning i älvhuset.
  • Att skicka ett elixir från hushållets katalog till en vän uppfyller nu önskan att ""Skicka ett elixir till en vän"".
  • Effekten ""Givandets gåva"" och poäng i livslång lycka delas nu ut när man ger bort ett elixir ur hushållets katalog.
  • När man ger bort ett elixir ur hushållets katalog skickas bara ett elixir och inte två.
  • Logginlägg skapas nu när en användare öppnar en mysteriepresent som innehåller simdaler.
  • Gränssnittsfödet i Skapa en sim har fixats så att det inte längre ger tillgång till andra Skapa en sim-menyer när val av ögonfärg fortfarande är öppet.
  • Älvinteraktionen ""Blomma"" fungerar nu med Omniplantan från grundspelet The Sims 3.
  • Simmar som förvandlats till SimBotar genom ett elixir återgår inte längre till mänsklig form efter myspys i zigenarvagnen.
  • Fixat problem med genetiken hos övernaturliga barn.
  • Interaktionen ""Söta"" kan nu fullbordas på födelsedagstårtan Födelsedagsinfernot.
  • Fixat ett problem när man valde att få en varulv att förvandlas samtidigt som den träffades av en häxas brandvåg.
  • Fixat ett flimmerproblem hos föremål efter en utförd ""Midasgrepp""-interaktion.
  • Interaktionen ""Midasgrepp"" kan nu förvandla en zombie till en staty.
  • Fixat ett problem med förvandlingsbesvärjelser som gör billiga föremål till dyra föremål.
  • Fixat ett problem när man försökte köpa en SimBot för poäng i livslång lycka.
  • När Spektrums humörlampa stängs av återfår simmarna nu sin ursprungliga färg.



Storeuppdateringar


  • Fixat en potentiell krasch i startprogrammet som kunde inträffa efter en avinstallation av Lucky Palms.
  • Fixat ett problem där ikoner för Storeset var felaktiga i popupfönstret för Sortera samlingar.
  • Världar kan nu köpas i huvudmenyn.

Saker jag tyckte ni skulle uppmärksamma har jag strukit under.


Sul sul!


Vad roligt att du har hittat min blogg! Jag som driver bloggen heter Sandra och är elva år. Bloggen handlar - som du kanske ser - om sims som jag har spelat sen vintern 2008 när jag fick sims 2 med jultidningarna.

Jag på Sims3.com

Bli gärna än med mig på sims3.com! Där heter jag Vetre98

 

vetre98

Sandra Svarar

Ställ så många frågor du vill, jag blir bara glad! Men tänk på att:

 

-Frågor som "Kan du kolla på min blogg?" tas bort.

-Jag har en PC dator och vet ingenting om Mac.

-Sök i sök rutan innan du frågar. 

-Skicka bara frågor om sims. Inget löjligt. 

-Om det är utanför sims så får du gärna berätta om du har en Mac-dator eller PC-dator.

33 besvarade frågor

Länkar

Kommentarregler

Jag blir jätteglad av kommentarer, så kommentera så mycket du vill! Men tänk på att:

  

-Reklam tas bort så fort som möjligt, så det är bättre att du skriver vad du tycker om själva inlägget och hoppas att någon klickar på dig då. 

-Jag tål kritik, men andra läsare kanske inte gör det. Så om du blir sugen att kritisera nånting, så kritisera mig och inte mina läsare, tack. 

-Skicka bara samma sak 1 gång,  tjata inte. Jag blir förståss inte arg om du råkar skicka dubletter, men tjat är inget för mig. 

Omröstning

På vilken sida tycker du jag ska ha menyavdelningen?
 Vänster
 Höger

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards