SimsSandra

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Sandra - 24 juni 2012 20:40

Gaaah nu är jag såååååå besviken! 3x 

Flyget landade ca klockan 2 idag, och då är det SJÄLVKLART att jag skulle ha hunnit med att göra ett inlägg ... Fast då fick jag ju såklart IDÈTORKA ... Tänkte ett tag börja med en historia, fast nån gång på bussen på väg till flygplanet gav jag bara upp tanken. Eller snarare gav tankarna upp mig, hehe. :8 Sen så har jag latat mig och trott att jag blivit magsjuk ... fast nu känns det helt okej så blööööja på det. :P Jag försökte kasta mig på en ordäntlig header också (den bloggen har nu är blöööööja). Eller ja, jag hade tänkt ta några bilder ur galleriet och skickat till pappas kompis så HAN skulle fixa det (han har fotoshop, inte jag) men sen ångrade jag mig och försökte göra det själv. Gissa hur det gick? Blööööja. Men mamma har gått nån kurs på jobbet om GIMP, (VARFÖR HAR JAG INTE GÅTT EN SÅN KURS!? Just ja ... Jag behöver en för teknofober ... xD) vilket skulle kuna ha vart min räddning i hela röran (det här inlägget är det rörigaste eveeer), men GISSA? Hon har glömt bort hela kursen  ... HAHA så typiskt min familj ... jag är himla glömsk själv så det går väl i släkten. x3 Undra om mormor eller morfar var glömska dom också? Dom kommer från finland, och där uppe kanske man är glömsk? När jag tänker på det så har jag ju finland i blodet! MEN JAG KAN ÄNDÅ INTE ETT ORD FINSKA! För utom perke tolooa (stavas säkerligen INTE så) som jag tror betyder "sitt ner". Eller så är det ett svärord ... XD Okej, vad sjutton snackar jag om nu!? Hur sjutton fick jag ett sånt här humör!? Jag kan inte sitta still just nu, står upp då stolen (SANT! Lovar! Ni som känner mig vet att jag har en tröja det står "Jag vägrar sitta still" på!)! Så jag borde sluta ... MEN VARFÖR!? Det här var ju himla roligt att skriva faktiskt! Fast kanske inte lika roligt att läsa ... usch och fy inlägget börjar bli låååångt ... xDDDDD Aja strunt i det dags för några random bilder från sims! Det här inlägget handar ju inte ens om sims ju ... FAIL. *Antecknar: DETTAÄRENSIMSBLOGGVETDUVADDETÄRJOETTSTÄLLEDÄRMANBL
OGGAROMVÄRLDENSBÄSTADATASPELDETKALLASSIMSOCHGÖRSÅM
INDATORLÅTERSOMDENJETMOTORPÅETTFLYGPLANKASKEFLYGPL
ANETJAGÅKTEPÅIDAGVEMVETINGENJUSTDETGAAAAAH*

 XDDDDDDDD

Den. Bilden. Så. Himla. BÄSTFOREVER!!!!!!!!!! Det kommer HELT KLART vara med på min header. Den har  fått en guldbiljett! Okej ... nu måste jag sluta ... innan jag också börjar låta som en jetmotor. XP

Det är säkert en hel del felstavningar och slarv ... men det är för att jag skriver för snabbt xP HAR NÅGON HÄR LURAT I MIG KOFFEIN!!!!!???????

Blöööööja på er alla.   

Sul sul!


Vad roligt att du har hittat min blogg! Jag som driver bloggen heter Sandra och är elva år. Bloggen handlar - som du kanske ser - om sims som jag har spelat sen vintern 2008 när jag fick sims 2 med jultidningarna.

Jag på Sims3.com

Bli gärna än med mig på sims3.com! Där heter jag Vetre98

 

vetre98

Sandra Svarar

Ställ så många frågor du vill, jag blir bara glad! Men tänk på att:

 

-Frågor som "Kan du kolla på min blogg?" tas bort.

-Jag har en PC dator och vet ingenting om Mac.

-Sök i sök rutan innan du frågar. 

-Skicka bara frågor om sims. Inget löjligt. 

-Om det är utanför sims så får du gärna berätta om du har en Mac-dator eller PC-dator.

33 besvarade frågor

Länkar

Kommentarregler

Jag blir jätteglad av kommentarer, så kommentera så mycket du vill! Men tänk på att:

  

-Reklam tas bort så fort som möjligt, så det är bättre att du skriver vad du tycker om själva inlägget och hoppas att någon klickar på dig då. 

-Jag tål kritik, men andra läsare kanske inte gör det. Så om du blir sugen att kritisera nånting, så kritisera mig och inte mina läsare, tack. 

-Skicka bara samma sak 1 gång,  tjata inte. Jag blir förståss inte arg om du råkar skicka dubletter, men tjat är inget för mig. 

Omröstning

På vilken sida tycker du jag ska ha menyavdelningen?
 Vänster
 Höger

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards