SimsSandra

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Sandra - 3 juni 2012 10:46

Så här ser mitt skrivbord ut just nu:

Ni ser va? Bakrunden är från sims! Jag blev riktigt nöjd, tycker bakrunden var lite mysig. Det är alltså en bild på kina, mitt i natten. Jag tyckte själva bilden var så fin så jag provade och ha den som bakrund på datorn. Nu har jag fastnat. <3 :D 

PS: Jag har alltid så där många fönster uppe xd Nån annan som har det? 

Av Sandra - 3 juni 2012 10:30

Nu har jag bloggat i snart en månad, och har haft alldeles lagom med folk (som jag sagt förut) men aldrig, aldrig, aldrig en kommentar! ALDRIG! Varför inte bara skriva nåt lite snabbt? Tänk på att du själv tjänar på det, om du länkar till din blogg? Då kan ju nån bara klicka på länken, så kommer dom till din blogg och kan läsa på den! Dessutom skulle det vara väldigt snällt? Jag har ju aldrig fått nån SOM SAGT! Inte nån fråga heller, för den delen ... så lata er inte! Kommentera nu nu nu! Tack? ;3 

 

En redigerad bild på en ledsen tjej! (Eller ja, egentligen sitter hon bara på en häst och är lite dålig på att rida ... x3) 

Sul sul!


Vad roligt att du har hittat min blogg! Jag som driver bloggen heter Sandra och är elva år. Bloggen handlar - som du kanske ser - om sims som jag har spelat sen vintern 2008 när jag fick sims 2 med jultidningarna.

Jag på Sims3.com

Bli gärna än med mig på sims3.com! Där heter jag Vetre98

 

vetre98

Sandra Svarar

Ställ så många frågor du vill, jag blir bara glad! Men tänk på att:

 

-Frågor som "Kan du kolla på min blogg?" tas bort.

-Jag har en PC dator och vet ingenting om Mac.

-Sök i sök rutan innan du frågar. 

-Skicka bara frågor om sims. Inget löjligt. 

-Om det är utanför sims så får du gärna berätta om du har en Mac-dator eller PC-dator.

33 besvarade frågor

Länkar

Kommentarregler

Jag blir jätteglad av kommentarer, så kommentera så mycket du vill! Men tänk på att:

  

-Reklam tas bort så fort som möjligt, så det är bättre att du skriver vad du tycker om själva inlägget och hoppas att någon klickar på dig då. 

-Jag tål kritik, men andra läsare kanske inte gör det. Så om du blir sugen att kritisera nånting, så kritisera mig och inte mina läsare, tack. 

-Skicka bara samma sak 1 gång,  tjata inte. Jag blir förståss inte arg om du råkar skicka dubletter, men tjat är inget för mig. 

Omröstning

På vilken sida tycker du jag ska ha menyavdelningen?
 Vänster
 Höger

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards