SimsSandra

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Sandra - 20 maj 2012 21:15

Åh, nu är jag så så så så så så så så så så så så så så så så så så så glad!! 

thesims3.com har det länge funnits ett sätt som heter "Å så Goth",  där det har funnits ett helt FANTASTISKT föremål ... EN IPAD!!! (Fast av ren "Skojighet kommer jag kalla den Simspad ;) ) 


Oh, SimsPad, now you  are my ...   OBS!! Thesims3.coms bild inte min! 







Så nu när jag har min SimsPad som jag längtat efter sååååå länge blir det inget inlägg om mumier idag. klockan är ädå för mycket ... Men imorgon blir det säker många fina SimsPad-bilder! ;)


Den här simmen är nog NÄSTAN lika glad som jag ... x3      

Av Sandra - 20 maj 2012 20:11

Jag har tänkt lite, och kommit på en hel MASSA saker som jag skulle vilja göra med min blogg. Så ... varför inte göra den nu? ;3 


 


-1: Snyggare header.

-2: Snyggare bilder. (Översättning: Skaffa Gimp/Fotoshop eller dyligt. :3) 

-3: Skaffa en sån här liten bild man har efter varje inlägg där det står "SimsSandra" på nåt coolt sätt ... Ja vad kallar man det? ;) 

-4: En snygg pil: Enligt min kompis så skaffar man det på curors 4u, men jag hittar inte ens till rätt hemsida ... Inget datageni. :8 

-5: En annan färg som tema på bloggen ... om du inte har märkt det så är det just nu grönt. :P 






 

Hmm ... Punkt 4 kan jag nog lösa imorgon, för då ska jag till min kompis, som försökte beskriva hur man gjorde idag via datorn. Det gick ju sådär ... 

Punkt 2 får jag nog vänta med till mina föräldrars kompis kommer, för som sagt är jag inget datageni, men det är han, så han kan nog installera gimp, men jag hoppas att jag hinner övertala mamma att köpa fotoshop, för vad jag förstår så kan man göra MYCKET snyggare bilder med det pogrammet.

Punkt 1 borde jag kunna lösa när jag har fått gimp eller nåt sånt, tills dess tror jag jag nöjer mig med den första enhörningen jag hittade. 

Punkt 5 är ju däremot väldigt lätt att lösa, men jag tycker att grönt passar till headern jag har just nu. Så jag får alltså göra det när jag har installerat gimp.

Och på tal om det där mumieinlägget jag pratade om så vet jag inte om jag kan släppa det idag, förmodligen inte.


Mwahahaha det här är alltså den fula gubben som ska bli fövandlad till  mumie snart ... han är nog mycket snyggare då.    







Av Sandra - 20 maj 2012 12:13

Jag funderar på att göra ett inlägg om hur man blir mumie snart på bloggen! Det skulle vara skoj, va? :3 

Jag har t.o.m gjort en liten familj där jag ska göra (en inte särkilt fin) sim till mumie! Har tagit en hel del bilder till det inlägget men det går trögt att göra honom till mumie. Dessutom har jag åkt till min farmor nu som inte har sims eller dom vackra bilderna jag tagit ... *suuuuck* ... Jahapp, men jag åker hem idag så ikväll kanske jag kan göra inlägget. Så länge kan ni få njuta av denna braiga reklam video till the sims 3 i rampljuset! :D 


Eller "braig och braig", jag gillar den nog mest som musikvideo, för den är verkligen ingen bra reklamfilm. I nästan hela videon gör dom saker  som man bara kan göra om man har ANDRA expansionspaket än the sims 3 i rampljuset. T.ex måste man ha The sims 3 Leva livet för att kunna titta på stjärnorna (ja, det är det dom gör, dom tittar INTE på raketerna) och man kan inte (med nåt expansionspaket) gifta sig i en kyrka. Rätta mig om jag har fel! Hittills har jag inte I Rampljuset men jag tror då inte att man kan göra nåt av dom sakerna. Det är bara det sista (och lite i början), då hon hamnar i nåt drömland eller vad man ska säga, det handlar om Katy Perry och Rampljuset. 

Fast jag gillar videon ändå, för låten är toppen och videon väldigt bra gjord. Kan inte sluta titta på den! :D 

Tidigare månad - Senare månad

Sul sul!


Vad roligt att du har hittat min blogg! Jag som driver bloggen heter Sandra och är elva år. Bloggen handlar - som du kanske ser - om sims som jag har spelat sen vintern 2008 när jag fick sims 2 med jultidningarna.

Jag på Sims3.com

Bli gärna än med mig på sims3.com! Där heter jag Vetre98

 

vetre98

Sandra Svarar

Ställ så många frågor du vill, jag blir bara glad! Men tänk på att:

 

-Frågor som "Kan du kolla på min blogg?" tas bort.

-Jag har en PC dator och vet ingenting om Mac.

-Sök i sök rutan innan du frågar. 

-Skicka bara frågor om sims. Inget löjligt. 

-Om det är utanför sims så får du gärna berätta om du har en Mac-dator eller PC-dator.

33 besvarade frågor

Länkar

Kommentarregler

Jag blir jätteglad av kommentarer, så kommentera så mycket du vill! Men tänk på att:

  

-Reklam tas bort så fort som möjligt, så det är bättre att du skriver vad du tycker om själva inlägget och hoppas att någon klickar på dig då. 

-Jag tål kritik, men andra läsare kanske inte gör det. Så om du blir sugen att kritisera nånting, så kritisera mig och inte mina läsare, tack. 

-Skicka bara samma sak 1 gång,  tjata inte. Jag blir förståss inte arg om du råkar skicka dubletter, men tjat är inget för mig. 

Omröstning

På vilken sida tycker du jag ska ha menyavdelningen?
 Vänster
 Höger

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards